piątek, 8 czerwca 2012

Wszechświat żywych trupów - rekrutacja zakończona + tagi


Zamknąłem na razie listę rekrutacji bohaterek do projektu "Wszechświat Żywych Trupów". Zainteresowanie było bardzo duże i w dwa dni zgłoszono dziesięć postaci. Na razie nie chcę ich więcej. Chciałbym napisać opowiadania z tymi zgłoszonymi, to mi pewnie zajmie trochę czasu. Pierwsze powinno pojawić się już jutro, jak dobrze pójdzie.
Listę zgłoszonych postaci możecie zobaczyć tutaj. 

Skończyłem dzisiaj tagowanie bloga. Poza tytułami i imionami bohaterek, dostępne są tagi:
- m/f - sceny seksu z udziałem mężczyzny i kobiety
- yuri - sceny seksu z udziałem dwóch kobiet
- bdsm - sznurki, kajdanki, wiązanie itd.
- hypno - hipnoza, kontrola umysłu
- tentacle - macki
- gore - krew, przemoc
Brakowało mi tego na onecie, a teraz każdy łatwiej będzie mógł znaleźć to co lubi i omijać to, czego nie lubi. 
Otagowałem wszystkie fanfiki, jeżeli zauważycie, że gdzieś brakuje jakiegoś taga, to komentujcie, a ja postaram się go wstawić tak szybko jak się da.

Powoli też pracuję nad finałowym wyglądem bloga. Jeśli chcecie się wymienić linkami do waszych blogów, to dajcie znać.

5 komentarzy:

  1. Ech, nie zdążyłem, chciałem zgłosić jeszcze jedną dziewczynę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że już przeniosłeś wszystko - bravo, gratuluję decyzji ;)
    Mam tylko pytanko: Czy na tym blogu też będą jakieś kategorie (typu: Naruto, Final Fantasy, Gry, etc.), tak jak na onecie miałeś porobione listy z poszczególnymi opowiadaniami? O ile pamiętam, to da się takie podstrony na blogspota wprowadzić, mógłbyś jakoś to podzielić, żeby potem łatwiej było dany fick wyszukać ;)
    Pozdrawiam, licząc, że szybko dodasz coś nowego ;*
    kusso

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, twój mail mi w tym pomógł, chciałem nawet odpisać, ale onet za każdym wyrzucał, że taki mail nie istnieje :(
      Na razie są tagi, po kliknięciu na które wyświetla wszystkie fiki z nimi. Działania tego bloga sie uczę, tu jest dużo dostępnych funkcji, więc trochę mi to pewnie zajmie.
      Nowe fiki ruszą niedługo, bo zakończyłem właśnie rekrutację do nowego projektu i pracuję nad tekstami z nim związanymi.

      Usuń
    2. Ano, niestety ten mail zaginął gdzieś w pomrokach dziejów, że się tak wyrażę... Nie fair, wybitnie nie fair :(
      Właściwie, to weszłam teraz, żeby ci o tym napisać, a tu proszę, sam zdążyłeś się tego dowiedzieć C;
      Ja też przez pewien czas uczyłam się, jak działa Blogger, a i tak... w końcu wylądowałam na WordPressie :D Jak dla mnie tam można więcej bawić się html-em, nawet jeśli możliwości zmiany grafiki i tym podobnych są raczej marne ;)
      Cieszę się, naprawdę ^^ Już nie mogę się doczekać tych nowych ficków :3
      Pozdrawiam raz jeszcze ;*
      kusso

      Usuń
  3. http://www.scribblesrish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń