czwartek, 7 czerwca 2012

Wszechświat żywych trupów - info



Żywe trupy opanowały świat. Gdziekolwiek by się nie schować, ze wszystkich stron wyłażą gnijące zwłoki, wyciągające swoje śmierdzące łapy w kierunku ostatnich, przeżytych ludzi. Czy bohaterkom uda się przeżyć, czy zostaną kolacyjką dla zombie?
Uruchamiam mój drugi projekt po „Międzywymiarowym domu uciech”. Tym razem nosi on tytuł „Wszechświat żywych trupów”. To wy zadecydujecie, kto się tam znajdzie i jaki los go czeka. Możecie zgłaszać  kandydatki z mang, anime, gier, komiksów, kreskówek. W każdym zgłoszeniu proszę też o dopisanie, czy chcecie, żeby bohaterka przeżyła czy nie.
REKRUTACJA ZAMKNIĘTA!!!!!

Lista zgłoszonych kandydatek:
1)  Kallen (Code Geass) - trup - Opowiadanie
2) Rinoa (Final Fantasy VIII) - żywa
3) Sakura (Naruto) - trup - Opowiadanie
4) Hinata (Naruto) - trup - Opowiadanie
5) Tifa (Final Fantasy VII) - żywa - Opowiadanie
6) Nami (One Piece) - żywa - Opowiadanie
7) Misaka Mei (Another) - żywa
8) Tsunade (Naruto) - trup
9) Rukia (Bleach) - trup
10) Integra (Hellsing) - trup

29 komentarzy:

  1. O, będę pierwszy. To zgłaszam Kallen z Code Geass. I niech nie przeżyje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Riona z Final Fantasy 8 niech przeżyje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam Sakure z Naruto. Niech zdechnie w najgorszych męczarniach !!! Niech cierpi, najmocniej jak się tylko da. Mam nadzieje że przyjmiesz moje zamówienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej to ja poproszę o Hinatę z Naruto, i niech nie przeżyje. Najlepiej by było jakby zombiaki ją zeżarły żywcem na oczach Sakury (miała się różowa męczyć to niech ma!). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobi się. Ech, główne bohaterki mają przewalone ;)

      Usuń
  5. a ja bym chciał aby Sakura przeżyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pierwsze zgłoszenie się liczy. Ale możesz zawsze zgłosić inną postać.

      Usuń
  6. Może niech będzie Tifa z Final Fantasy.Możesz wybrać czy zostanie zarażona czy nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... mamy na liście już kilka trupów, więc niech cycata barmanka przeżyje ;)

      Usuń
  7. Chyba nadajemy na podobnych falach bo ja wpadłem na taki pomysł (Takagi Saya HSOD), oddzieliła się od grupy a w jej lugerze nie ma już kul. Wtedy otaczają ją zombi i nagle budzi się . I ja mam taką propozycje rodem z filmu "Ziemia żywych trupów" Zombi nauczyły się myśleć a prezenterka z HeroTV z "Tiger & Bunny" została już zombiowana i teraz prowadzi stacje zombiTV, a sama jest prezenterką programu kulinarnego, i zgadnijcie kto jest gwiazdą wieczoru. Oczywiście Saya. Jeśli chcesz możesz posłużyć się tym schematem w innych fanficach Tak pomyślałem że mógłbym z tego zrobić dojin, ale teraz pracuje nad sporym projektem. Mam już ustalone 50 stron myśle że projekt dobije do setki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, ale trochę za skomplikowany jak do tej serii. Jak chcesz, zgłoś jakąś bohaterkę, a resztę zostaw już mi.

      Usuń
    2. Cóż początkowo wpadłem na ten pomysł jako prezent dla waneko. Teraz nie mam zamówienia, ale jeśli będziesz potrzebował dobrego rysunku do jakiegoś z tych opowiadań wal jak w dym.

      Usuń
    3. Spójrz na listę. Jakby ci pasowało narysować którąś z tych postaci, to daj znać.

      Usuń
    4. Sakura Hinata Nami Tsunade Ryuka Integra, chętnie się podejmę bo znam i lubię te serie, ale muszę przyznać główne bohaterki, mają coś w sobie że pierwsze idą pod nóż. W każdym razie jak będziesz miał gotowy scenariusz przyślij mi wytyczne meilem a ja zajmę się resztą. Przy okazji mam taką propozycje skora Hinata i Sakura mają skończyć jako "posiłek" zombi zrób dla truposzy "dwudaniową kolacje" czyli napisz łączony fanfik z Naruto i Hinata może być ciekawie.

      Usuń
    5. Jednak wiesz nie gardzę żadnym zleceniem (no prawie żadnym bo muszą być jakieś ograniczenia. Ale jeśli chodzi o pozostałe też mogę zrobić.

      Usuń
  8. Nami z One Piece. Żywa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Misaki Mei z Another *-* Niech przeżyje :3 (Emm... Pewnie nie oglądałeś Another, ale mam szczerą nadzieję, że Misaki znajdzie się na tej liście ^^')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałem, ale poszukam i postaram się napisać. Na razie umieszczam na liście.

      Usuń
  10. Rukia z Bleacha niech zginie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam Tsunade i Mei Terumi (V mizukage tu masz trochę informacji na jej temat: http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Mei_Terumī) z Naruto. Mam taką wizję: Obie znajdują się w budynku oblężonym przez zombi. Na dachu znajdują helikopter, niestety jest on tak mały że może zabrać tylko jedną osobę. Dochodzi do walki o miejsce (nikt nie chce być zeżarty) którą Tsunade przegra i zginie. Możesz też rozbudować wątek o kilka osób i wyścig do jakiegoś bezpiecznego schronienia (nie dla wszystkich jest miejsce). Uff... ale się rozpisałem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Integra z "Hellsing". żeby nie dożyła końca.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale po co takie standardowe postaci jak Hinata i Sakura? albo takie nudne jak Misaki Mei?
    polecam Mion z Higurashi no Naku Koro ni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ są najbardziej wkurzające i czytać o ich śmierci (przynajmniej dla mnie muehehe) jest bardzo przyjemnie :P

      Usuń
  14. niech Mion przeżyje, niech będzie wredną suką, która ma dużą władzę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. C18 z Dragon Ball - żywa lub trup możesz wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jak pisałem w ostatnim poście, rekrutacja została już zamknięta.

      Usuń
  16. Storm z Xmen'ów trup

    OdpowiedzUsuń