sobota, 24 listopada 2012

Vanquished Queens - anime!!!


Właśnie się dowiedziałem, że artbook "Queen's Blade - Vanquished Queens" zostanie przerobiony na anime. Ale po co robić z artbooka anime? Nie jest to przypadek, bo "Vanquished Queens" jest artbookiem fabularnym. Każdy obrazek w nim ma swój dokładny opis. A o czym to jest?


"Vanquished Queens" jest ciekawym, szczególnie dla fanów hentaj, dodatkiem, który pokazuje, co by się mogło stać z bohaterkami "Queen's Blade", gdyby miały mniej szczęścia. Krótko mówiąc, pokazuje możliwe złe zakończenia przygód każdej z nich. Zostają tam one niewolnicami, więźniami lub przechodzą na ciemną stronę mocy. Bardzo lubię, kiedy w mandze, grze albo anime dobra postać staje się zła, albo postać bardzo silna zostaje zniewolona. Ten artbook ma też swoje angielskie tłumaczenie. Jeśli chcecie je przeczytać, to kliknijcie tu. Dla przykładu, jak to wygląda:
Bardzo mało ostatnio oglądam anime, ale znajomy namówił mnie na obejrzenie "Otoboku". Nie myślałem, że anime o chłopaku przebranym za dziewczynę może być dobre (bo wiało gejem z opisu), ale jednak można... Podobno gra jest lepsza, może kiedyś sprawdzę.
Dość często pojawiają się tutaj pytania o postaci z amerykańskich kreskówek - "Totally Spies", "Avatar" itd. Niestety, nie oglądałem ich. Widziałem w ostatnich latach tylko jedną amerykańską bajkę, na dodatek też nie całą - "Kim Possible" (bo trafiłem w telewizji polskiej na odcinki), więc nie ma szans, żebym z nich mógł coś napisać.
Trzecia część "School of St. Ann" jest już prawie skończona i niedługo się tutaj powinna pojawić...Zastanawiam się, ile to będzie miało odcinków, bo planowałem 4 albo 5, jednak nie wiem, czy się w tym zmieszczę.

25 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie... tylko, czy to będzie hentai?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak nie. OAV do Queen's Blade zawsze były bardzo mocno erotyczne, ale hentajami nigdy nie były.

      Usuń
  2. Tez sie nad tym zastanawiam... To mogloby byc ciekawe.
    A co do amerykanskich kreskowek, to jedyna ktora mnie sie nadal podoba to Avatar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, za długi jest dla mnie. Preferuję raczej krótsze serie.

      Usuń
    2. legenda korry ma 12 odc.

      Usuń
    3. Ale podobno całe ma w sumie ponad 60. Poza tym spojrzałem na projekty postaci - wyglądają dość dziecinnie i niespecjalnie by mi pasowały do takich historyjek. Właśnie dlatego wziałem m.in. Kim - bo pod koniec serii jest już dorosła i wygląda tak bardziej dojrzale.

      Usuń
    4. Wiesz, ja tez uwazam, ze te postacie ne pasuja do takich opowiadan, ale mowie, ze to jest warte obejrzenia. Legenda Korry jest o wiele lepsza od Aanga, przynajmniej mnie sie tak wydaje. Poza tym, w Avatare poruszane sa bardziej dorosle, dojrzale kwestie, ktore w Kim Possible nigdy nie zostalyby poruszone. Fabularnie Avatar jest bardziej dojrzaly.

      Usuń
    5. Zgadzam się legenda Korry fabularnie porusza bardziej dojrzałe kwestie ale to dlatego ze postacie są starsze każda ma 16+ lat.
      A wszystko ma mieć 52 odc poza tym nie trzeba oglądać więcej niż te 12 odc pierwszej księgi ponieważ księga druga opowiada inną historie dlatego jeśli komuś się nie spodoba to nie musi oglądać pozostałych serii bo te 12 odc jest jedną historią.
      I zgadzam się z tym ze jest to warte obejrzenia całą legendę aanga i korry obejrzałem w 4 dni

      Usuń
    6. To w legendzie aanga są dziećmi mają 12 i 14 lat w legendzie korry są starsze postacie nie mają mniej niż 16 lat albo i więcej musze sprawdzić dziś obojrze całą legendę Korry dla przypomnienia i rzeczywiście warto obejrzeć ten serial jest super

      Usuń
    7. Około 16, tak czy inaczej. Nie mówiąc już o tym, że w Legendzie Korry postacie z Aanga są pokazywane jako dorośli.
      Polecam 12 odcinek. Świetnie wyszedł.

      Usuń
    8. Większość postać z legendy aanga tam już nie żyje tylko katara żyje i ma więcej ni 70 lat i wystempuje w dwuch odcinkach

      Usuń
    9. Co do avatara ja widziałem całą księgę wody i początek księgi ziemi, ale mogę polecić z czystym sercem

      Usuń
    10. Reszta postaci występuje we wspomnieniach, które ma Korra... O to mi chodziło.

      Usuń
    11. JA obejrzałem całego aanga od deski do deski a korra wydaje mi sie bez sensu. Moge z czystym sercem polecic aanga a i w internecie jest sporo hentai komiksow z aangiem ale na fanfika hentai nie trafilem a bardzo bym chcial cos takiego przeczytac. Ołowiana ogarnij sie i mow jasno

      Usuń
  3. Ja też oglądałam kiedyś Otome wa boku... Fajna seria, zgadzam się. Chociaż według mnie główny bohater wyglądał zbyt dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, nieźle to wygląda. Ten art z Risty i Reiną jest świetny. Chętnie obejrzę anime, dzięki za informację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo świetna informacja ;] Thx ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde chyba bede musiala obejrzec Queen's Blade przeczytalam tu jeden fanfik z tego anime i bardzo mi sie spodobal a wtedy juz z duza satysfakcja przeczytalabym Vanquished Queens obejrzalabym czy co tam sie z tym artbookiem fabularnym robi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O którym fanfiku mówisz?
      QB nie jest aż tak długie, ma dwie serie po 12 odcinków i trzecią, ale już fabularnie z innymi postaciami.

      Usuń
  7. jeśli chodzi o wątek jak dobra osoba staje się złą to po prostu uwielbiam...

    a jeśli chodzi o amerykańskie anime jak Totaly Spices to może będą polskie odcinki tu: www.kreskoweczki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad 150 odcinków, jak podaje wiki... Nie, podziękuję.

      Usuń
    2. Totaly Spices to 150 odc o niczym jest nudne zero fabuły w każdym odcinku to samo.
      Tak samo jak naruto kilka set odcinków i 9 filmów pełno metrazowych to troche za duzo
      ja osobiście wole serie tak do 100 odcinków wtedy się tak nie dłuży i nie powtarzają wątków

      Usuń
    3. Ja tak do 26, nie mam cierpliwości i czasu na dłuższe serie. Ale najbardziej lubię te co mają 12-13.

      Usuń
    4. Dlatego poleciłem ci legendę korry ma 12 odc i warto poświęcić jej te 4-5 godzin nawet jeśli ci się nie spodoba to niewiele czasu się traci a te godzinę dziennie za wsze się znajdzie.

      Usuń
  8. Bardzo lubię QB, to dobra wiadomość! Będzie na co czekać! Mam nadzieję, że będzie ten epizod z Novą.

    OdpowiedzUsuń