wtorek, 13 sierpnia 2013

Trailery i pytania


Wyniki ankiety okazały się dość jednoznaczne. Chcecie ostrzejszych tekstów, przemocy, bdsm, gwałtów, macek i wszystkiego, co niegrzeczne, złe i zakazane. Czyli romantyzm idzie w odstawkę. Może i dobrze, łatwiej się takie rzeczy w sumie pisze. Sierpień szykuje mi się dość rozjazdowo, więc pewnie notki nie będą się pojawiać aż tak często, ale postaram się, żeby od czasu do czasu coś się działo. Przy okazji, dodałem nową ankietę, tym razem dotyczącą zakończeń. Sam lubię złe zakończenia - może dlatego, że w mangach, anime, grach i filmach są zwykle dobre, ale będzie fajnie znać waszą opinię na ten temat.



Mam dla was dwie ciekawostki trailerowe. Pierwsza z nich to zapowiedź nowego anime o kobiecym wrestlingu, które zatytułowane będzie "Sekai de Ichiban Tsuyoku Naritai!" (Chcę być najsilniejsza na świecie).


Coś mi mówi, że to anime może być całkiem niezłym źródłem inspiracji, chociaż trzeba będzie poczekać do października, żeby się o tym przekonać. Ale myślę, że może być warto. Następny trailer to z kolei zapowiedź następnego OAV z "Queen's Blade" z serii "Vanquished Queens".

Jakiś czas temu ukazał się kolejny artbook z tej serii, prezentujący złe zakończenia losów poszczególnych bohaterek "Queen's Blade". Jego angielskie tłumaczenie możecie obejrzeć tutaj. Poniżej dwie przykładowe strony na zachętę:

I na sam koniec, co myślicie o opowiadaniach z motywami NTR, to znaczy, że jakaś postać, która teoretycznie w opowieści jest w kimś zakochana, zdradza go z inną postacią? Zauważyłem, że jest to bardzo modne w wielu japońskich produkcjach, zwłaszcza w grach i mangach.

14 komentarzy:

  1. Zdecydowanie popieram złe zakończenia, po prostu zwykle są ciekawsze od dobrych ;) Ten pierwszy trailer mnie zniszczył. To nie jest hentai?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, raczej zwykła seria, ale pewnie ostra.

      Usuń
  2. To ntr brzmi ciekawie, fajnie by pasowało do Naruto, np. Hinata zdradzająca Naruto z Sasuke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Naruto na razie nie mam w planach pisania niczego, ale mi się sam pomysł spodobał, bo mógłby mieć potencjał na porozwalanie niektórych popularnych pairingów.

      Usuń
  3. I bardzo dobrze że romantyzm idzie w odstawkę. Takich blogów jest od cholery, a tylko 1 na 1000 dobry, z czego w Polsce jeszcze się z takim nie spotkałem. Szkoda że yuri dostało tak mało głosów, co mnie zdziwiło. Jednak w pierwszej kolejności również jestem za ostrzejszymi opowiadaniami. Co do NTR, to już jak sam uznasz. Nie zależy mi na tym, ale też nie przeszkadza ;] A co do zakończeń, również jestem za złymi. Jak chce zobaczyć dobre, to dokładnie, odpalam pierwszy lepszy film/grę/anime bądź czytam książkę/mangę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, dlatego zresztą większość moich fików ma zakończenia, które raczej trudno zwykle nazwać dobrymi. I pewnie tego będę się trzymał.

      Usuń
  4. Hmmm... ciekawa idea z tym ntr, chociaż wydaje mi się, że coś takiego już właściwie napisałeś, bo "Ciało Pedagogiczne" jest w sumie własnie o tym XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafna uwaga xD

      Usuń
    2. Właściwie tak, chociaż prawdę mówiąc, tam to nie jest jakoś podkreślone specjalnie, bo nikt z tego powodu nie cierpi, ale to jest w ntr ważny motyw.

      Usuń
  5. jak dla mnie oba anime są z pogranicza hentai (tyle widać w trailerach) zobaczymy co będzie

    czekam na kolejnie opowiadania najlepiej kontynuację serii np. "płomień w niewoli", "ciało pedagogiczne", "międzywymiarowy dom uciech", "code gess"(to to szczególnie)

    i może nowe opowiadania ze star wars albo z bajek takich jak ben10, amerykański smok Jake Long... (Gwen i Rose w MDU...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MDU jest raczej zamkniętym projektem (małe szanse, bym tam wracał, ale never say never), w tej chwili pracuję nad kolejną częścią Płomienia, chyba już ostatnią.
      Amerykańskich bajek nie oglądam właściwie, za długie są dla mnie.

      Usuń
  6. O tak~ Więcej macek i bdsm, to zdecydowanie dobry pomysł ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie popieram tego planu.

    OdpowiedzUsuń