wtorek, 20 listopada 2012

Różne takie...

 Głosowanie po drugiej części School of St. Ann wykazało dość jednogłośnie decyzję czytelników, zatem pozostaje mi się do niej dostosować. Ktoś spytał, skąd mi przyszedł do głowy taki pomysł? Wzięło się to z tego, że niedawno odkryłem coś takiego jak gry paragrafowe. Są to książki, w którym czytelnik sam wybiera, jak ma sie toczyć dalsza akcja, rozgrywa walki itd. Więcej na ten temat, a także gotowe tego rodzaju gry do pobrania możecie sami znaleźć na tej stronie.


Chodzi mi po głowie próba samodzielnego napisania takiej gry, ale na razie wydaje mi się to dość trudne, więc póki co pozostawiam to w planach. Może jednak za jakiś czas na coś podobnego się zdecyduję. Czy byłoby to hentai? Pewnie nie, bo w tej formie trudno byłoby takie coś napisać, jak mi się wydaje. Dlatego na razie ograniczam się do zostawienia wyboru Wam w moim nowym cyklu.
Podobno w 2013 roku ma wyjść nowa wersja telewizyjna Sailor Moon. Teraz, kiedy już obejrzałem całą serię telewizyjną i przeczytałem mangę, mam apetyt na więcej. Może ta nowa seria dostarczy mi jakichś pomysłów na nowe opowiadania? Choć i tak mam dwa niedokończone fiki z sailorkami na warsztacie. Zresztą, jak ostatnio policzyłem, mam kilkanaście takich opowiadań. Czasami do nich wracam po jakimś czasie i kończę. Ostatnio zauważyłem, że piszę w trochę innym stylu, ale na razie nic takiego nie wrzuciłem tutaj. Może kiedyś...


Wkręcił mi się ostatnio ten kawałek i zastanawiam się, czy byłbym w stanie napisać coś bardziej mrocznego...

9 komentarzy:

  1. Horror? Czemu nie, mogłoby być fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą. I o ile kocham mrok to piosenka nie podobała mi się w ogóle. Jedyne darcie się jakie mi się podoba to Rapcore. Metal, rock, i tym podobne out ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam mroczne, gotyckie klimaty i CoF też. Popieram, to mółby być krok w dobrym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie napisałem że nie uwielbiam gotyckich klimatów ;]

      Usuń
    2. Ale co ma gotyk wspólnego z jakimiś murzyńskimi przytupasami o gansterce w gettcie?

      Usuń
    3. Ech... Kolejny bachor z dwucyfrowym IQ. Zacznijmy od początku. Rapcore to nie Gangsta Rap bezmózgu. Po drugie niektórzy ludzie potrafią np lubić tak samo książki jak i filmy. Widać jesteś na poziomie płaza że nie potrafisz lubić dwóch rzeczy jednocześnie. Po trzecie jakbyś trochę uważał w szkole wiedziałbyś dokładnie czym jest gotyk i gotyckie klimaty.

      Usuń
  4. Paragrafówki to świetna forma zapełnienia sobie czasu. Można grać wszędzie, a wystarczy tylko kartka papieru i ołówek. Od dawna w nie gram i nigdy mi się nie nudzą. Co więcej jedną "książkę" przechodzę po kilka razy ze względu na różnorodność wyborów. Dobrze wspominam wszystkie części "Wojownika Autostrady" (wybitna gra), "Dreszcz", serię D&D czy niedawne wydawnictwo Joe Devera "Lone Wolf". Wiele z nich można było odnaleźć w szkolnych bibliotekach, jak u nas "Wehikuł Czasu".
    Fajnie, że się w nie wciągnąłeś, bo warto grać, rozwijają wyobraźnie i logiczne myślenie. Dużo z nich się też niesamowicie przeżywa, gdy przez zły rzut Liczby Losowej twój bohater umiera. Powodzenia w odkrywaniu tej rozrywki :)
    Co do piosenki, nigdy specjalnie nie zachwycał mnie CoF, ale mroczniejsze klimaty owszem. Fajnie byłoby przeczytać opowiadanie w tym stylu, jeśli masz zamiar pisać. Cóż wystarczy mi życzyć powodzenia.
    Trzymam kciuki za opowiadania, pomysły, no i za rozgrywki paragrafowe.

    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ci sie podobają takie gry, to polecam zagrać "Thief & Sword" i "Thief & TROLL" (demo tego drugiego po polsku można pobrać z mojej strony: http://visual-pl.blogspot.com/2012/04/thief-and-troll-demo-po-polsku.html Są to komputerowe paragrafówki z elementami RPG.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam horrory <3 szczegolnie Higurashi no Naku Koro ni a to az sie prosi o przerobienie tego na hentai no ale zrobisz jak chcesz <3

    OdpowiedzUsuń