sobota, 28 września 2013

Artysta miesiąca, reklama i nowa ankieta


Przede wszystkim, z przyjemnością informuję, że doczekaliśmy się nowego bloga o podobnej do mojej treści. Autorka dopiero wystartowała, z pierwszym fanfikiem, ale miejmy nadzieję, że się rozrusza i za jakiś czas będzie tam znacznie więcej materiałów. Póki co, zajrzyjcie na jej bloga i wesprzyjcie, bo początkujący zawsze tego potrzebują (ile to ja czekałem na pierwszy komentarz na Onecie...). Jeśli także prowadzicie podobne strony, nie bójcie się tym pochwalić, z przyjemnością też was tu zareklamuję.


Artystą, a właściwie artystką miesiąca jest we wrześniu Polka (tak, dziewczyny też rysują niegrzeczne arty!) o imieniu Oliwia, używająca nicka CherryInTheSun. Jej pełną galerię, pełną niesamowitych artów, których Japończycy by się nie wstydzili, znajdziecie na DeviantArcie a poniżej prezentuję kilka przykładowych. Jak macie konta na Deviantart to zachęcam do komentowania i favowania, wspierajmy naszych!



Jak pewnie zauważyliście, dodałem nową ankietę, której wyniki mogą się okazać bardzo ciekawe. Proponowali mi to już jakiś czas temu odwiedzający, więc postanowiłem sprawdzić. Mam pewne podejrzenia, co do jej wyniku, ale przekonamy się wszyscy niedługo sami, jak to jest...

Kończy się nareszcie ten przeklęty wrzesień. Nie lubię tego miesiąca i mam nadzieję, że od października będę mieć na pisanie więcej czasu i ochoty. Czasami mnie korci, żeby wrócić do pisania krótszych opowiastek, mniej nastawionych na jakąkolwiek fabułę. Do tego zbliża się jesień, potem zima, a więc pory zimna i mroku. Co z tego wyniknie? Niedługo się przekonamy.

65 komentarzy:

  1. Wow, fantastyczne arty, aż mnie zazdrość bierze, że ktoś tak umie, ale cieszę się, że to przynajmniej ktoś z Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sam jestem pod wrażeniem umiejętności niektórych ludzi. Czasami tak sobie marzę, że ktoś taki mógłby coś do moich fików narysować, ale oni zwykle każą sobie za rysunki drogo płacić.

      Usuń
    2. Faktycznie CG na wysokim poziomie. I mogą sobie kazać płacić poziom profesjonalisty.

      Usuń
  2. Zgadzam się, ten ostatni z Nami i Vivi jest doskonały :) Jakbyś tak coś takiego kiedyś napisał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na to za bardzo szans, bo nie znam niestety OP.

      Usuń
  3. Dokończ Wyższą Szkołę Seksu xD!
    Ludzie, zapomnieliście o tym o.o?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z najlepszych serii na blogu. <3 DOKOŃCZ. :D

      Usuń
    2. Ktoś się ze mną zgadza, jak miło xD.

      Usuń
  4. A ja nadal czekam na ciało !!

    OdpowiedzUsuń
  5. A wyniki ankiety mnie mocno zaciekawiły. Myślałem, że 90% to będą faceci a tu zonk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam dokładnie tak samo ^^ Wydawało mi się, że będzie znacząca przewaga jednej z płci, a jak widać wyniki są bardzo wyrównane... To znaczy, że nasz drogi autor trafia w gusta obu płci xD

      Usuń
  6. Napisz kiedyś coś jeszcze z FT

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na ciało ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czekam na ciało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też.! Kiedy dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. http://img5.imageshack.us/img5/8475/xgcn.jpg

    Napiszesz coś do tego? :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Whoa, dziękuję za wyróżnienie :)
    Wyniki ankiety nie są aż tak zadziwiające, wśród moich fanów też utrzymuje się tendencja 50 na 50, a też z moich doświadczeń wynika, że fanfiki częściej czytają dziewczyny :) nie mówiąc o tym, że to płeć piękna dominuje w fandomie M&A.
    Na przyszłość prosiłabym o notkę czy to na fejsbuku, czy na Da że jest taka akcja xD Też jakbyś chciał użyć jakiegoś rysunku do swoich opowiadań :)
    A do OP gorąco zachęcam, jest przefantastyczny, nawet jeśli pierwsze odcinki są już naprawdę stare :P I chętnie przeczytałabym jakieś zajebiste Nami x Vivi ^^
    ( tak swoją drogą, to rozmawiałam kiedyś z Tobą na Da w jakichś komentarzach? :) )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy coś dodasz? :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Mógłbyś napisać coś z Sayą Takagi z Highschool of the dead? Tak ogólnie uwielbiam twojego bloga , czekam aż coś dodasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nadal czekma na ciało!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Napiszesz coś z Shingeki no Kyojin?

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, mógłbyś napisać coś z Ouran High School Host club

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisz coś, najlepiej ciało 6 ale może być coś innego, daj znak życia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znowu zaginął?

    OdpowiedzUsuń
  19. Tawarish NAVRATNA! To nienada tak opuszczać swoich fanów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie sie podziałeś? Wróć

    OdpowiedzUsuń
  21. Co się dzieje z tobą? Wróc

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostawiłbyś chociaż jakieś info czy żyjesz :c

    OdpowiedzUsuń
  23. WRÓĆĆĆĆĆĆĆ!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam :)
    http://erotycznieohogwarcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłem, nie polecam

      Usuń
    2. Nie jest zły choć autorka powinna popracowac nad stylem

      Usuń
    3. Lepsze jest to http://piekielne-harem.blogspot.com/ choć tamta nie jest zła

      Usuń
  25. Kiedy wrócisz?!

    OdpowiedzUsuń
  26. WRÓĆ!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. [*] Requiescant in pace [*]

    OdpowiedzUsuń
  28. You are right!
    [*] REST IN PEACE [*]

    OdpowiedzUsuń
  29. Albo dopadła go dziewczyna3D lub kompleks madarame genshiken nidaime

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym jest kompleks "madarame genshiken nidaime"?

      Usuń
    2. Chodzi o to że w "Gendhiken Nidaime" Madarame jest już poważnym pracownikiem biurowym i praca coraz mocniej oddziałuje na jego życie, zabierając mu czas który normalnie szedł na działalność otaku. Czyli teraz już niewiele ma czasu dla samego siebie. Sam odczuwam to na własnej skórze.

      Usuń
    3. Aha! Takie zjawisko zauważam też u siebie, pisuję opowiadania grozy i całe dnie siedzę przed wordem, zamiast spędać czas z dziewczyną.

      Usuń
  30. Dopiero zaczęłam hentai minibloga i pracuję nad swoim stylem pisania... możesz mnie jakoś, nie wiem... poduczyć?
    To...
    ecchichan.pinger.pl

    Proszę o pomoc i rady

    OdpowiedzUsuń
  31. Wierzymy że żyjesz~

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokończ chociaż Ciało Pedagogiczne. Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wróć do nas no... Juz ponad pół roku cię nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  34. *chlip, chlip* Dlaczego tacy utalentowani ludzie nas tak szybko opuszczają? *chlip, chlip*

    OdpowiedzUsuń
  35. Nadal pamiętamy o Tobie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  36. [*] Rest In Peace [*]

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja nadal wierze ze wróci

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. Ano to w sumie niedługo... Fajnie by było xd

      Usuń
    2. Widzę nie Tylko ja Tsukumogami czatuję na tym blogu? XD C:

      Usuń
  39. ©zemu nawet nie odpiszesz na komenta®ze

    OdpowiedzUsuń
  40. Torturujesz czytelników T_T

    OdpowiedzUsuń