środa, 17 października 2012

Upadła księżniczka - mój light novel

Z nadmiaru różnych zajęć zapomniałem napisać, że jakiś czas temu udało się skończyć mój pierwszy projekt typu light novel pt "Upadła Księżniczka". Jest to licząca 33 strony opowieść z siedmioma ilustracjami, które zrobił MSM44 z bloga Hentai Art.. To chyba najdłuższa rzecz, jaką do tej pory udało mi się napisać. Pisała się długo, prawie trzy miesiące z przerwami. Główną bohaterką jest Miyu z "Vampire Princess Miyu", ale wydaje mi się, że znajomość tego anime nie jest potrzebna. Motywy - głównie bondage i yuri, ale nie tylko.

Pierwszy raz pisałem taką opowieść, więc pewnie jeszcze wiele rzeczy mogłoby być lepszych. Na początku planowałem nawet zrobić dwa alternatywne zakończenia, dobre i złe, ale zostałem przy jednym. W każdym razie, liczę, że wam się spodoba.
Jeśli sami chcecie coś takiego napisać i macie problem z ilustracjami, możecie zgłosić się do rysownika, link jest powyżej.
Pobrać "Upadłą Księżniczkę" można z Mediafire.
Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się jeszcze stworzyć coś równie długiego, ale tym razem może już nie fanfik, ale opowieść autorską. Myślę nad tym, ale początek nowego semestru na razie sprawia, że mam inne rzeczy na głowie.

14 komentarzy:

  1. Fajne, podobało mi się zakończenie. Ale moim ulubionym fragmentem była "edukacja" Miyu, świetnie to opisałeś. Scenę z mackami uważam za niepotrzebną, mogło jej nie być bez szkody dla opowieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to też jest mój ulubiony fragment. Scenę z mackami dałem, żeby było bardziej różnorodnie.

      Usuń
  2. Ooo malina. Jak obczaję oryginalne Vampire Princess Miyu to chętnie poczytam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet chyba nie trzeba (choć zachęcam), wystarczy looknąć na wikipedię, żeby wiedzieć, o co tam idzie.

      Usuń
    2. Ja mam takie dziwactwo. Nie przeczytam dopóki nie zobaczę oryginału ;d Tak samo nie obejrzę filmu czy nie przeczytam książki jeśli nie znam poprzednich części ;]

      Usuń
    3. To polecam w takim razie obejrzeć OAVkę. Ma tylko cztery epy, a dobrze pokazuje, o czym jest ta seria. Potem można wziąć mangę i TV.

      Usuń
    4. Obejrzę na pewno bo się dobrze zapowiada. Jednak najpierw muszę skończyć serie które zacząłem. Btw masz może MyAnimeList ?? Ciekaw jestem Twoich ocen :)

      Usuń
    5. Nie, właściwie nigdy mi się nie chciało zakładać kont na takich stronach. Poza tym, ja niewiele oglądam anime, coś mnie bardzo musi wciągnąć, żebym to obejrzał w całości, a bardzo łatwo się nudzę.

      Usuń
  3. Można prośić o link do pobrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przecież w poście. Trzeci wers, licząc od dołu.

      Usuń
  4. To się rozpędziłeś. Ale czytało mi się szybko, mimo że długie. Ciekawa historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo ze moj komputer okropnie sie psuje zawsze robi mi sie lzej kiedy przeczytam Twoj nowy post.
    a propos, co to jest mediafire? dobra, juz wpisuje w google ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka strona, na której można umieszczać pliki do ściągnięcia. Jako że to opowiadanie jest w formacie graficznym, to wrzuciłem je tak, zamiast wrzucać tu po kolei 30 obrazków stron i ilustracji.

      Usuń
    2. aa dzieki. jak mi tylko zacznie internet normalnie dzialac sciagne sobie bo jestem cholernie ciekawa <3

      Usuń