wtorek, 30 października 2012

Rocznica, zapowiedzi i inne takie


 Kończy się drugi rok funkcjonowania tego bloga. Kiedy dwa lata temu startowałem z nim na Onecie, byłem rozczarowany tym, że na świecie tyle stron z erotycznymi fanfikami, a w Polsce - nic. Jedyne, na co czasem się trafiało, to fanfiki yaoi. Dlatego postanowiłem coś zrobić. Nie myślałem, że to potrwa rok, a dwa... to już poza granicami wyobraźni. Ale cieszę się, że udało mi się utrzymać tego bloga, chociaż z przyczyn technicznych musiałem przenieść się z Onetu na Bloggera. Z przeprowadzki jestem jednak bardzo zadowolony. Chociaż Onet zapowiedział unowocześnienie swojego systemu do standardu Wordpressu, to jednak wracać tam nie planuję. Odkąd się tu przeniosłem, staram się prowadzić tego bloga tak jak bloga. Na Onetowskim były właściwie tylko opowiadania. Tutaj od czasu do czasu piszę normalne notki, takie jak ta. Mam nadzieję, że to wam nie przeszkadza.



W tej chwili piszę jedno, dłuższe opowiadanie, ale obiecałem sobie, że wrzucę je dopiero, kiedy skończę. Będzie to crossover, z bohaterkami trzech różnych, raczej popularnych anime. Jak to u mnie zwykle bywa, planuję je raczej po swojemu wykorzystać a nie trzymać się fabuł serii. Liczę, że w ciągu tygodnia, może dwóch, uda mi się to opowiadanie skończyć. Znowu mam problem z zakończeniem, bo wymyśliłem sobie dwa, bardziej pozytywne i jednego mniej - zobaczę, co mi ostatecznie przyjdzie do głowy.

Od czasu do czasu chodzi mi po głowie, żeby napisać coś z którąś z moich ulubionych dziewczyn ze świata realnego. Mam trochę takich piosenkarek i aktorek (Natalie Portman, Ziyi Zhang, Cristina Scabbia, Halle Berry, Cate Blanchett, Keira Knightley, Natalie Imbruglia, Tarja Turunen, Scarlett Johansson, Monica Bellucci, Audrey Tautou, Heidi Parviainen i jeszcze trochę innych), ale to jakby było coś innego, trudno mi powiedzieć czemu. Może dlatego, że aktorki bardzo często się kojarzy z rolami? No ale piosenkarki? Na stronach z fanfikami (np. na adultfanfiction.net) jest sporo takich opowiadań, więc może kiedyś spróbuję, nie wiem.

I na sam koniec - blog przekroczył 70 000 wejść (Onetowy ma ciągle 253 399) . Nieźle, jak na fakt, że działa od czerwca. Dlatego na 80 000 postaram się przygotować niespodziankę. Jaką? Zobaczycie...


25 komentarzy:

  1. Z Halle czy Keirą to bym chętnie nawet coś przeczytał, bo to konkretne laski. Ta z Nightwisha to fajny pomysł, jestem ciekawy, jakbyś to napisał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby to miało być coś z "Piratów z Karaibów", z Elizabeth i Jackiem, to jestem bardzo na tak, bo kocham ten film.
    Gratuluję takiej ilości wejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, żeby to nie były postacie przez te aktorki grane, ale one same, tak jak tutaj: http://celeb.adultfanfiction.net/index.php

      Usuń
  3. Ziyi Zhang była prostytutką, więc masz materiał gotowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, grała gdzieś prostytutkę?

      Usuń
    2. Nie, była dziwką cały czas, oddawała się przywódcom chińskich komunistów za wielką forsę kiedy była już gwiazdą. Dużo o tym pisali.

      Usuń
    3. Nie wiedziałem. Rzeczywiście, ciekawe i inspirujące.

      Usuń
  4. Ziyi Zhang, Cristina Scabbia, Natalie Imbruglia, Audrey Tautou, Heidi Parviainen nie kojarzę wcale xd Ale z tych co znam to najchętniej Halle Berry. Jest świetna. Pasuje mi do dominującej, a np Keira do tej uległej. No i oczywiście sto lat ;) Uwielbiam crossovery także czekam z niecierpliwością ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziyi Zhang grała w "Domu Latających Sztyletów", "Wyznaniach Gejszy" i "Przyczajonym Tygrysie, Ukrytym Smoku". Cristina Scabbia to wokalistka zespołu metalowego Lacuna Coil. Natalie Imbruglię pewnie kojarzysz z jej wielkiego hitu "Torn" - https://www.youtube.com/watch?v=VV1XWJN3nJo Audrey Tautou grała w "Amelii". Heidi jest wokalistką mało znanego zespołu gotycko metalowego Amberian Dawn, w klimatach Nightwish.
      Halle uwielbiam za jej rolę Storm w aktorskich "X-Menach".

      Usuń
  5. Hmm nie oglądałem tych filmów, ale muszę obczaić Przyczajonego Tygrysa bo jestem ciekaw tego filmu. Rzeczywiście gdzieś kiedyś słyszałem tą nutkę. No w X-men była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tarja? Czyżby fan Nightwisha? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale tylko tego z Tarją :)

      Usuń
    2. Dla mnie też się na niej skończył. Jakiś fanfik z nią... czemu nie?

      Usuń
    3. Oj przesadzacie, Anette nie była taka zła. Imaginaerum było świetne. W prawdzie na Ursynaliach trochę skrzeczała, ale nie było fatalnie.
      Aż mi smutno było, gdy ją wywalili.

      Usuń
    4. Zła nie była, ale porównywanie jej z Tarją to jak porównywać granat ręczny z bombą atomową.

      Usuń
    5. To moze coś z Anette i Tarją razem?

      Usuń
    6. Popieram, to byłoby niezłe.

      Usuń
  7. A z jakich anime ma być to nowe opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zachowam jako niespodziankę. Ale podpowiem, że już sie tu pojawiały.

      Usuń
  8. Pamietam Ziyi w wyznaniach gejszy i powiem ci tylko ze zrobienie z niej dziwki to troche glupi pomysl no ale... Lepsze by bylo z ktoras z tych hollywoodzkich suk ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie bym mógł napisać coś o Britney Spears czy innej Shakirze takiego, chociaż Ziyi, jak ktoś wyżej napisał, podobno naprawdę była dziwką. Ale z piosenkarek to chyba wolę bardziej te rockowe czy metalowe laski.

      Usuń
    2. Dobry wybór, metalowe dziewczyny mają więcej ognia niż te puste, plastikowe laski z ameryki.

      Usuń
  9. Podoba mi się pomysł napisania czegoś o wspomnianych wyżej sławach. To byłby totalny powiew świeżości na tym blogu i ogólnie w polskiej blogosferze. Sama niejednokrotnie natykałam się na opowiadania z tego typu personami i muszę się zgodzić, że u nas takich mało. Życzę powodzenia i sama skłaniam się bardziej ku tym metalowym i rockowym dziewczynom. Mają więcej zadziorności w sobie i naturalnego piękna :)
    Gratuluję też rocznicy, obyśmy świętowali takich więcej.
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, tylko niestety ciągle szukam i nie mogę znaleźć żadnych ustaleń prawnych, co do takich fanfików, bo teraz zauważyłem, że pojawiają się one tylko na stronach amerykańskich - tam chyba wygląda to inaczej.

      Usuń