poniedziałek, 22 października 2012

Artysta miesiąca + nowa ankieta


Wpadłem na pomysł, że raz na jakiś czas będę tutaj promował jakiegoś rysownika, związanego oczywiście tematyką z treścią tego bloga. Chciałbym się skupić na polskich, więc jeśli znacie takich, to możecie śmiało podrzucać strony - będę wdzięczny za linki. Dziś zaczynam od jednego z polskich artystów, który rysuje doskonałe fanarty do Bleacha.



Na pierwszy ogień idzie nasz rodak http://katzueki.deviantart.com/  Oto kilka przykładowych jego prac z prawie 200. Polecam zajrzeć na jego stronę, bo ma opcję robienia rysunków na zamówienie. Oczywiście, za opłatą, ale przy takich zdolnościach wydaje mi się to warte. Znajdziecie tam głównie arty z Bleach, ale są też rysunki z bohaterkami innych anime i gier.



 Poza tym, uruchomiłem dziś nową ankietę, zapraszam do oddawania głosów.

10 komentarzy:

  1. Dobry pomysł. Arty rzeczywiście pierwszorzędne. Z takimi to bym nawet artbook kupił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na zabijanie bohaterek mi się nie podoba, to jednak zbyt brutalne i pasuje do opowieści gore, a nie hentai wg. mnie. Romansów też nie lubie. Dwa pozostałe mogą być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwazam, że śmierć w odpowiednim fragmencie by pasowała.

      Usuń
    2. No nie wiem. Może w horrorze, ale to całe opowiadanie by musiało takie wtedy być. A hentai horror mi do siebie nie pasują XD

      Usuń
  3. 1sze jest cudowne, do niego mogloby powstac niesamowite opowiadanie <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o tym z Unohaną? No niestety, Bleacha widziałem tylko początek, dalej mi się nie chciało oglądać i za słabo znam takie postaci.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. a kto to jest Unohana? ja Bleacha znam tylko z twoich opowiadan z Orihime. obrazek jest prawdziwie mistrzowski i gdybym tylko znala imiona tych dziewczyn sama bym cos napisala ^^

      Usuń
  4. Mi się podoba ten z dwiema laskami. Doskonały jest.

    OdpowiedzUsuń