piątek, 30 sierpnia 2013

Artysta miesiąca i kolejne przemyślenia


Minął pierwszy miesiąc mojego powrotu. Piszę "pierwszy", bo jednak zahaczyłem tylko o kawałek lipca. Oglądalność bloga skoczyła mocno do góry (w sierpniu - 20 000 odwiedzin - jestem w szoku), pojawiło się kilku nowych czytających - czyli wszystko dobrze. Dlatego postanowiłem wrócić do kolejnej z moich dawnych praktyk, czyli do przedstawienia artysty miesiąca. Chodzi mi o rysowników, których szczególnie sobie cenię, a którzy rysują rzeczy tematycznie bliskie temu blogowi. Dziś idzie kolejny Polak, czyli Shadman, którego kilka prac możecie zobaczyć poniżej, a po więcej zajrzyjcie na jego stronę - http://hentaimichalpixiv.blogspot.com/




Na tym nie kończę. Jedna z moich starszych (chronologicznie) czytelniczek zasugerowała ostatnio, że przydałaby mi się beta. To prawda, fajnie by było mieć osobę, która by potrafiła spojrzeć na tekst krytycznym okiem. Samemu ciężko jest mi poprawiać własne błędy, bo jak już skończę tekst, to mogę go czytać ile wlezie, a błędów nie wypatrzę. Poza tym, to mogłoby być ciekawe doświadczenie, pisać tekst z kimś innym...
Chodzi mi po głowie sporo pomysłów z różnych serii ostatnio. W początkach tego bloga (jeszcze na onecie) pisałem głównie one shoty, serie pojawiły się później i zdominowały tego bloga. Czy to dobrze? Sam już nie wiem. One shoty rzadko wymagały fabuły, w większości były krótsze. Serie są długie, wymagają większej ilości bohaterów i skonstruowania jakiejś linii fabularnej. Poza tym, trzeba je kończyć (a tego nie lubię... XD).
Czy coś wreszcie wiadomo o zakończeniu "Highschool of the Dead"??? Uwielbiam tę mangę, kupiłem wszystkie tomy, a tu kiszka, rok już od wydania ostatniego tomu i żadnych informacji o następnym.
Znajoma mnie pytała wczoraj, czy bym mógł napisać coś z "Baldur's Gate". Problem w tym, że nigdy w to nie grałem, ale tak mnie przekonywała, że chyba wreszcie zagram. Czy coś napiszę, tego obiecać nie mogę, ale dawno nie grałem w żadne RPG, więc może przyjdzie mi ochota.
Aha, jest nowa ankieta. Bo tak. 

21 komentarzy:

  1. Fajne arty, ma chłopak talent, chociaż Kushina i Hinata to crack jakich mało ;)
    Zagraj w Baldura, polecam dwójkę, jest świetna i ma opcje romansowe z bohaterkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z tego co czytałem, to trzeba najpierw przejść część 1. Mam gdzieś nawet na półce, bo było dołączone do jakiejś gazety. Pewnie niedługo uruchomię, dawno w żadne cRPG nie grałem.

      Usuń
    2. Baldur bardzo stara gra, klasyka RPG... może być ciekawie...

      lop

      Usuń
  2. A myślałeś żeby pisać coś o Wiedźminie? No i czekam oczywiście jeszcze na Ciało 6.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem, ale boję się tego. Naśladować styl Sapkowskiego... to wyzwanie dla najlepszych, nie jestem pewien, czy bym dał radę.

      Usuń
    2. A może Achaja Andrzeja Ziemiańskiego?

      Usuń
    3. Tam jest i tak tyle seksu, że pisać do tego fanfików nie ma po co :) Pomyślę jeszcze nad Sapkiem.

      Usuń
    4. Z Wiedźminem byłoby fajne moim zdaniem. Ja zresztą i tak chętnie przeczytam większość tego co napiszesz. Ale póki co to nie mogę się doczekać Ciała 6.

      Usuń
  3. HOTD jest zawieszone, bo rysownik tworzy inną mangę, chujową zresztą XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to szkoda, bo bardzo mi sie ta seria podobała i ciekaw jestem, jak się wreszcie skończy.

      Usuń
  4. Urocza ankieta XD Ciekawe, kto dał głos Kushinie :) Dziwne, że Sakura wszystkich nie zgarnęła XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sakura była nerwowa, ale chyba nie miała takiego wrednego charakteru tak naprawdę. Ino potrafiła być chyba gorsza ;)

      Usuń
  5. Hmmm, a ja mam pytanko. W jakim sensie 'sukowata' ? Chodzi o wredote (w czym sakura zgarnia wszystkie nagrody) czy jest inny sens ?

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabyś zrobić coś z Ouran high School Host Club lub X men ewolucja ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę powiedzieć, że ten Shadman jest faktycznie dobry, obrazek z Sakurą, Hinatą i Sasuke wygląda, jakby był żywcem wyjęty z mangi bądź anime C;
    Co do one-shotów, to faktycznie, o wiele łatwiej się je pisze - wiem to z własnego doświadczenia :)
    Dobry pomysł z napisaniem, że potrzebujesz bety, może ktoś się zgłosi na ochotnika - zawsze też możesz dodać krótką adnotację na pasku bocznym, żeby informacja była cały czas widoczna dla odwiedzających ;)
    Ja osobiście myślałam nad tym, żeby zaproponować swoją pomoc przy poprawianiu błędów - pomimo braku doświadczenia - ale problem w tym, że... no, czasami dopada mnie coś takiego jak, nazwijmy to, 'chwilowa nieobecność' i potrafię nie być dostępna przez dwa tygodnie (a zdarzało się nawet dłużej), a o to chodzi, żeby czytelnicy dostawali nowe historie w miarę szybko - a tu byłoby wieczne nawalanie z terminami i to przeze mnie ;p
    Także, życzę powodzenia w szukaniu bety, mam nadzieję, że ktoś się zgłosi :)
    (możesz też poszukać tutaj --> http://www.fanfiction.net/ --> jest tam odpowiednia 'zakładka' o nazwie Betas. Tam wybierzesz tylko język polski i a nuż ktoś się znajdzie ;D)
    Pozdrawiam ;*
    kusso

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, poszukam, choć przy tej tematyce fików to pewnie nie będzie łatwa sprawa. Jakbym pisał yaoi, to pewnie znalazłbym bez trudu, a tak...
      Wiesz, mnie czasem też dopada niemoc twórcza i przez dłuższy czas nic nie mogę napisać, to jest normalne.

      Usuń
    2. A nie, nie, tu nie o niemoc twórczą chodzi - po prostu czasami, z powodów zdrowotnych, muszę 'odpocząć trochę' od komputera. No i czasem ten 'odpoczynek' trwa dość długo :P
      Z niemocą twórczą to ja już nauczyłam się żyć, czasem nawet potrafimy się dogadać C;
      kusso

      Usuń
  8. Kiedyś przelotem widziałam prace Shadmana. Ma naprawdę dobry, wypracowany styl. Nic tylko podziwiać i trzymać kciuki za dalsze prace.
    Pomysł z betą jest bardzo dobry. Nawet jak nie zauważa człowiek u ciebie jakiegoś ogromu błędów, to czyjaś opinia przed wstawieniem oraz poprawki zawsze się przydają. Obyś znalazł kogoś odpowiedniego.
    Co do Highschool to coś mi się obiło, że on chyba tą serię porzucił czy coś. Nie wiem jednak dokładnie.
    Fic z "Baldura"... I to jeszcze twojego autorstwa... Łał to by świetnie z pewnością wyglądało. Gra sama w sobie jest ogromnie ciekawa, polecam z całego serca obie części i dodatki (choć BG II jest mniej "surowe" w odbiorze i można spokojnie zacząć od tej części). Na pewno cię wciągnie na długie godziny i znajdziesz tam kogoś ciekawego do opowiadania, bo intrygujących bohaterów ci tam multum (no i mają genialne dialogi). Opcje romansowe bez modów są odrobinę drętwe, chociaż i tutaj zdarzają się kwiatki :PP

    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Shadman to prawdopodobnie polak który podszywa się pod zagranicznego rysownika. Oto strona prawdziwego Shadmana http://www.shadbase.com/ oraz jego facebook https://www.facebook.com/TheShadman . Autor tego bloga który podałeś wrzuca te prace jako swoje, zresztą nie tylko pracę tego prawdziwego shadmana, komiks który wrzucił jako swój kilka miesięcy temu http://hentaimichalpixiv.blogspot.com/2013/04/bleach-hentai-manga-1-by-shadman.html to tak na prawdę komiks japońskiej grupy który został zrobiony ponad 4 lata temu http://g.e-hentai.org/g/181256/de3af5e2f7/ . Zresztą widać że część jego rysunków jest narysowana w zupełnie innym stylu niż inne.
    Naprawdę spodziewałem się po kimś takim jak ty, że będzie jakoś sprawdzał ludzi których promuje na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń