piątek, 6 września 2013

Tequila!


Wrzesień to dla mnie miesiąc załadowany zwykle pracą, więc niewiele mam czasu, a jeszcze mniej spokoju i inspiracji do pisania. Proszę więc o wyrozumiałość, jeśli chodzi o prawdopodobnie mniejszą niż w wakacje aktywność na blogu. Cóż, takie życie.

Zetknąłem się niedawno z polskim projektem komiksowo-powieściowym "Tequila", stworzonym przez ludzi z czytanego przeze mnie magazynu literackiego "Coś na progu" poświęconego weird fiction. Pierwszą część tej opowieści możecie przeczytać tutaj  a kolejną, już w formie komiksowo-powieściowej znajdziecie tu: http://issuu.com/projekttequila/docs/tequila_ebook  Polecam się zapoznać, bo to przyzwoite weird fiction, z odrobiną obowiązkowej erotyki, fajną kreską i świetną główną bohaterką, czyli czegoś, czego w Polsce nie było. Tak sobie teraz myślę, czy by nie napisać do tego fanfika. Tylko to mogłoby wymagać nieco większych talentów literackich niż te, które posiadam...
Zaś co do grafik z nią, to polecam zajrzeć do galerii.




13 komentarzy:

  1. Fajny komiks, rzeczywiście, nie ma takich w Polsce. Trochę mi się ze starym "Heavy Metal" kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat talentów literackich to ci chyba nie brakuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co innego pisać fanfiki, a co innego poważniejsze rzeczy.

      Usuń
  3. Zgadzam się,że talentu Ci nie brakuje. Może być ciekawie z tą Tequilą. Czekam aż coś napiszesz. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu przede wszystkim, wrzesień mam zapieprzony robotą, a jak czasu mało to i weny brak.

      Usuń
    2. A więc życzę czasu,będe zaglądał tu codziennie.

      Usuń
  4. Hmmm Tequili nigdy nie odmawiam zwłaszcza jeśli jest podana z zestawie z pięknymi paniami. A tak na serio to gdzieś na tą historie natrafiłem, jakoś nie zagłębiłem się wtedy, ale teraz jak tak poczytałem zamiast przejrzeć tylko to okazało się jednak, że się nawet w to wkręciłem :D
    Jeśli chodzi o fanfick to możesz zawsze spróbować, raczej jeśli będzie na takim poziomie co reszta twoich prac to nie ma co się martwić :DD
    W ogóle to mógłbyś też częściej wrzucał też swoją twórczość własną. Myślałeś też może żeby na przykład spróbować zacząć też coś bardziej poważnego pisać? W sensie nie tylko jakieś one-shoty własne, ale jakąś mini serię z własnymi postaciami i uniwersum stworzyć. Nie znam się na tym za bardzo ale chyba wiesz o co mi chodzi XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałem, mam na koncie trochę autorskich rzeczy ale pisze się je trudniej, a ludzie wolą chyba jednak fanfiki (widać po ilości odwiedzin i komentarzach). Pisanie własnego uniwersum to już jest kosmos dla bardzo dobrych i pracowitych autorów. Podziwiam takich, ale nie wiem, czy byłbym w stanie. Raz tylko coś podobnego napisałem - to była Kosmiczna Rozkosz, jedna z moich pierwszych rzeczy.

      Usuń
  5. Mam prośbę : mógłbyś napisać coś z Misą Amane - http://pl.deathnote.wikia.com/wiki/Misa_Amane
    Najlepiej by było gdyby przy okazji kogoś uśmiercić za pomocą notatnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, nie znam tej serii.

      Usuń
    2. Nie znasz Death Note ? W takim razie musisz to koniecznie nadrobić ! - http://www.youtube.com/watch?v=wFJptxcwYfI
      To anime naprawdę wciąga. polecam :)

      Usuń
    3. Próbowałem kiedyś czytać, ale nie przypadło mi do gustu, główny bohater mnie denerwował.

      Usuń