sobota, 7 lipca 2012

Wakacje


Wreszcie się dorwałem do komputera. Jestem na wakacjach, wracam za dwa dni i pewnie wtedy zaczną się nowe opowiadania. Przepraszam wszystkich za brak zapowiedzi, ale po prostu zapomniałem napisać. Mam nadzieję, że jak wrócę, zrobi się trochę zimniej, bo w taką pogodę pisanie nawet przychodzi z trudem.
Wyszło angielskie tłumaczenie doujina "Materia Midori" z Final Fantasy VII świetnej grupy Humna High-Light Film. Okładkę macie wyżej, a doujina możecie przeczytać tutaj.

9 komentarzy:

  1. Napisz prosze ciąg dalszy Ciała Pedagogicznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo Naruto. To z Sakurą i bratem Sasuke. Proszęęęęęę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z nieciepliwością na ciało pedagogiczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na Lune Lovegood, taki luźny, bez Hermiony( dla niej miejsce jest w ciele pedagogicznym :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie że zamieszczasz tu takie rzeczy ;] Muszę obczaić ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Luną byłoby super albo Parvati ale ja czekam najbardziej na ciało pedagogiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co szkodzi dodać coś :). Parvati jako nauczycielka Wróżbiarstwa. Luna chm..... może opieka nad magicznymi stworzeniami ?

      Usuń
    2. Wszystko w swoim czasie, ale za pomysły dziękuję, może któryś z nich wykorzystam. Musiałbym sobie tylko poprzypominać dokładniej te postacie, bo mało je już nawet pamiętam, podczas czytania nie zapadały tak w pamięć. Ciąg dalszy CP powoli piszę, ale na razie skoncentruję się na Fleur, przynajmniej przez chwile.

      Usuń